Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neodpovídají na e- maily. Zboží je z Číny, ač se stránky tváří jako originál. Boty přišly pouze v sáčku s promáčknutou špicí a úplně jiný vzor a barva.Koupeno na www.stavimezavas.cz
Po proběhnutí platby byla odečtena suma o 2 572,- Kč vyšší o 502,- Kč než byla v objednávce.
Po přihlášení na www.stavimezavas.cz v sekci kontakt je možné napsat e-mail (adresa se nikde nezobrazuje) na, který jsem napsala, že chci odstoupit od smlouvy, jelikož přišly jiné boty. Čekám již tak deset dnů a nic se neděje. Nikde není na firmu kontakt.
------------------------------------------------------
1 x Dr Martens 1460 Pascal Virginia - Kotníkové Boty Dámské -
Šedé/Hnědé (914JXEYQ) (914JXEYQ) = 1.720Kč
Velikost 39
------------------------------------------------------
Mezisoučet: 1.720Kč
Kurýr (Zaslat Do CZ): 351Kč
Celkem: 2.070Kč
stránky www.stavimezavas / 1 x Dr Martens 1460 Pascal Virginia - Kotníkové Boty Dámské - Šedé/Hnědé (914JXEYQ) (914JXEYQ) = 1.720Kč Velikost 39
Chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.
Zajímalo by mne jak je možné, že nesouhlasí cena uvedená v objednávce s cenou odečtenou z účtu.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pro spotřebitele je velmi cenná informace, odkud je e-shop provozován. Pokud se jedná o zemi mimo EU, neplatí zde evropským právem upravená ochrana spotřebitele a naše dozorové orgány nemají vůči takovému prodejci žádné pravomoci. Pokud by se jednalo o subjekt ze státu, který není členským státem EU, neúčastní se vytváření evropského justičního prostoru a nebude úplně jednoduché se svého nároku domoci.
Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.