Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vytvoril som si ucet na stranke erotickekontakty.com a zaplatil som kreditnou karto vip clenstvo na 1 mesiac.Po mesiaci som sa rozhodol zrusit si svoj profil a zrusit aj vip clenstvo. Na technicku podporu som napisal viac e-mailov kde som uviedol ze chcem aby mi zrusili ucet a vip clenstvo. Odpoved bola stale rovnaka a to: zaplatené členstvo kreditnou kartou alebo inkasom musí byť ukončené zaslaním písomného oznámenia, najmenej jeden (1) týždeń pred vypršaním takto uvedeného (zaplateného) členstva.
Výpoveď musí byť písomná a musí obsahovať užívateľské meno a e-mail používaný v tomto systéme a musí byť adresovaná technickému správcovi firmy IntermaxGroup AG, Chaltenbodensstrasse 4a, 8834 Schindellegi, Switzerland.
Nechem tam posielat list a preto sa chcem spytat ci bude mozme zrusit clenstvo inym spôsobom ako listom.
Za odpoved dakujem.
zrušenie účtu na stránke erotickekontakty.com
|
Tweet |
Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla skrze obchodní podmínky ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží. Postup, který by proces ukončení závazku výrazně komplikoval oproti tomu, jak je možné závazek uzavřít, by byl dle našeho názoru nepřiměřený, takže by se k ujednání obchodních podmínek, které jej stanoví, nepřihlíželo.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.