Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si přes Slevomat.cz 3x vouchery na 10metrový řetěz s vánočními LED světýlky.
Protože jeden řetěz se následně ukázal jako nefunkční, reklamovala jsem jej u obchodníka - firma Lumír Šenkýř, který mi jej emailem slíbil vyměnit a zaslat nový. Vadný kus jsem tedy zaslala na jeho adresu dle instrukcí a od té doby nemám nic – ani vrácené peníze, ani nový kus. Na moje četné pokusy o spojení absolutně nereaguje – volala jsem mu mnohokrát, posílala textové zprávy, emaily…
10metrový řetěz s vánočními LED světýlky
vrátit peníze či zaslat nový řetěz s částkou poštovného tak, jak uvádí pravidla reklamačního řádu p. Šenkýře
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace, má kupující právo dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek. Zároveň má možnost podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Ačkoli tato stížnost původně směřovala vůči subjektu Lumíru Šenkýřovi, byla převedena na společnost Slevomat.cz, s.r.o., která projevila svou vůli vyjádřit se k předmětné stížnosti.
Dobrý den,
mrzí nás tato zkušenost, která nebyla ideální. Smlouvu zákaznice, paní Medková, uzavřela přímo s firmou DEKRESPONA s.r.o (za kterou stojí zmiňovaný pan Lumír Šenkýř). Slevomat.cz s.r.o. v tomto případě působí jako zprostředkovatel. V tomto případně jsme paní Medkové, ihned poté, co jsme se o záležitosti dozvěděli, vrátili (čistě z naší strany) za vouchery zaplacenou hodnotu ve formě kreditů, které slouží na další nákup.
Na zprávu zákaznice z 16. 4. 2014 jsme reagovali ten samý den touto zprávou:
"Dobrý den, paní Medková,
děkujeme za email. Je nám líto, že došlo k takovéto situaci. S obchodním partnerem jsme ale rozvázali veškerou spolupráci. Díky tomuto zákazníkům doporučujeme nás kontaktovat do týdne od vzniku problému, abychom vám mohli pomoci. Po více jak čtvrt roce nemáme šanci od dodavatele získat platbu pro vás.
Nicméně nechceme mít nespokojené zákazníky a tak bychom vám nabídli proplacení částky formou kreditů na váš Slevomat profil. Budeme se těšit na vaše vyjádření.
S přátelským pozdravem,
Hedvika Sochůrková
Centrum zákaznické péče
Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt"
V této souvislosti žádáme spotřebitelku o potvrzení řešení uvedené společností Slevomat.cz a uzavření stížnosti, pokud ji spotřebitelka považuje za uzavřenou. Smluvní partner spotřebitelky se bohužel rozhodl službu VašeStížnosti.cz nevyužít. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, stížnost nemůže být vůči němu úspěšně vyřešena. Spotřebitelka může svůj nárok uplatnit u soudu, který o něm autoritativně rozhodne.
Hodnocení:
Komentář: Jsem spokojena s postojem Slevomat.cz, jako zprostředkovatele. Jeho zástupkyně pí Sochůrková se obrátila na p. Šenkýře s dotazem, ten nejprve reagoval, poté opět pokračoval v nekomunikaci a neudělal pro vyřešení vůbec nic. Slevomat.cz poté opravdu připsal na můj účet částku v kreditech na další nákup, jak bylo uvedeno výše. Za tento krok společnosti Slevomat děkuji.