Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 23.11.2018 jsem u Vás vytvořila objednávku pod č. 105155553. Součástí objednávky byl parfém zn. Chloe. Objednávka byla ihned zaplacena a druhý den dorazil e-mail od Uloženky, že zboží převzali k přepravě. Po 14ti dnech, co mi zboží nedorazilo, jsem kontaktovala zákaznickou podporu Mallu. Zde jsem nahlásila číslo objednávky a bylo mi sděleno, že můj dotaz bude předám kolegům a budu kontaktována ohledně stavu zásilky. Dne 6.12. mi bylo odpovězeno, že doručení parfému bude prověřeno u vašeho partnera - požadavek vyřizovala paní Žaneta Melenová. 9.12. jsem se sama musela opět připomenout, jak to tedy s parfémem vypadá, protože jsem nedostala žádné vyjádření - odpověď jsem zasílala na e-mail od paní Melenové jako odpověď. Ta mi 10.12. odpověděla, že dle aktuální informace by měla zásilka dorazit do konce týdne. Do konce týdne žádná zásilka nedorazila, znovu jsem tedy 14.12. psala e-mail jako odpověď, že mi stále zásilka nedorazila. V tuto chvíli jsem na čekala na zboží již 3 týdny. Odpovězeno mi bylo 15.12., že bude znovu prověřen stav doručení zakázky. Poslední zprávu, kterou jsem obdržela od paní Melenové byla ze dne 18.12., že urguje u přepravní společnosti, kdy bude zásilka doručena a čeká na vyjádření. V pátek dne 21.12., když jsem neobdržela žádné vyjádření, jsem znovu volala na zákaznickou linku Mallu. Zde mi bylo řečeno, že stav někdo co nejrychleji zjistí a dá mi vědět - poté se mi již nikdo neozval a dodnes stále čekám. Ten samý den jsem volala tedy přímo na Uloženku, kde mi bylo sděleno, že zásilka je s největší pravděpodobností ztracená a že vyhlásí zásilku jako hledanou. Dále mi bylo sděleno, že z Mallu je nikdo nekontaktoval, jediný dotaz tam mají AŽ ze dne 20.12. Dále mi bylo sděleno, že zásilka mohla být hledána již před delší dobou, že pokud nedorazila v uvedeném termínu, tak se celý tento problém mohl již dávno vyřešit!!!
Nevím, zda si ze mě děláte srandu nebo máte nedostatečně kvalifikované lidi, kteří u Vás pracují, ale opravdu nemám čas ani náladu na to, si dopisovat a telefonovat s někým, kdo mi neustále něco slibuje a přitom to jsou jen lži a výmysly. NIKDO se mi neozval ohledně vrácení peněz za moji objednávku a na čekaní na Vaší lince opravdu nemám čas. Stejně tam nikdo neumí nic vyřešit ihned, opět mi bude slíbeno kontaktování, které neproběhne!! Uvítala bych tedy okamžité vrácení peněz za moji nedoručenou objednávku a myslím, že příště si dříve rozmyslím, že s Mallu již NIC neobjednám.
Dokážu pochopit, že dojde ke zpoždění zásilky nebo dokonce k jejímu ztracení, ale nedokážu pochopit Váš přístup ke mně, jako k zákazníkovi. Nedostalo se v průběhu toho měsíce jediné nabídky řešení (vrácení peněz, zaslání nového zboží, atd.), jediné co mi od Vás pořád všichni opakují je jakási omluva za komplikace. Za tu si ale nic nekoupím, že ano?
parfém zn. Chloe
Ve svém případě požaduji MINIMÁLNĚ vrácení mých peněz, ke kterému se evidentně nemáte.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Vážená paní Hrabcová,
moc nás mrzí, že jste se setkala s takovouto zkušeností při nákupu u naší společnosti.
U objednávky evidujeme, že již byla platba vrácena na Váš účet a tu byste již měla evidovat.
Vrácení bylo uskutečněno na účet, ze kterého byla objednávka původně hrazena.
Za vzniklé nepříjemnosti Vám také bude zaslána do emailu vhodná kompenzace.
Pevně věřím, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již nebude v budoucnu opakovat a byli bychom velice rádi, pokud byste nám dala ještě šanci.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, žádnou kompenzaci jsem do e-mailu do dnešního dne neobdržela. Zbylé již bylo vyřízeno, peníze společnost vrátila. Děkuji.
Vážená paní Hrabcová,
velice se omlouváme.
Nyní byla zaslána kompenzace na Váš email, ve kterém jste s kolegyní komunikovala.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.