Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při objednávce do 19.12.2018 garantováno doručení do štědrého dne.
Objednávka provedena 18.12.2018 ve večerních hodinách. Zboží dorazilo 27.12.2018. faktura vystavena s datumem 20.12.2018
parfém Armani Si, Hugo Boss bottled
sleva na zboží popřípadě na další nákup
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Kdyby společnost slibovanou službu včasného doručení zboží vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Weber,
v první řadě bych Vám ráda poděkovala za Váš podnět.
Kolegyně z centra péče o zákazníky Vás během dnešního dne kontaktovali ohledně kompenzace, věřím tedy, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 530 514 014, nebo na e-mailové adrese info@notino.cz.
S pozdravem,
Notino.cz
Hodnocení: