Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29218Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2018, před 6 lety

Jakub Kmoch

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 25.12. a 26.12. mi přišla SMS zpráva se zněním: Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29Kc/24h. Tato zpráva mi přišla v minulosti již vícekrát, ale vždy jsem ji považoval za informační, protože data nevyužívám a funkce automatického připojování mám vyplé. Až nyní jsem zjistil, že mi skutečně byla částka z kreditu odečtena, ačkoliv jsem na telefonu zrovna nic nedělal, a samotný telefon byl připojený na wifi. Rovněž využití dat, ukazuje 0B tento měsíc.


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Vrácení kreditu v hodnotě 58Kč. A pokud možno, podobnou zkušenost již neopakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 11:34, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.12.2018 12:23, před 6 lety

Dobrý den,

k účtování jednorázového připojení může dojít při použití SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj. K připojení ve vašem případě skutečně došlo.

Také jsem ověřil, že jste na čísle nastavenou blokaci připojení k internetu neměl. Upozornění na placený přístup k internetu jsem tak zařídil, stejně tak jsem vám jako vstřícný krok vrátil 58 Kč za připojení.

Přeji vám pohodové svátky a jen to nejlepší do nového roku.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2019 16:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 09:06, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.