Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 25.12. a 26.12. mi přišla SMS zpráva se zněním: Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29Kc/24h. Tato zpráva mi přišla v minulosti již vícekrát, ale vždy jsem ji považoval za informační, protože data nevyužívám a funkce automatického připojování mám vyplé. Až nyní jsem zjistil, že mi skutečně byla částka z kreditu odečtena, ačkoliv jsem na telefonu zrovna nic nedělal, a samotný telefon byl připojený na wifi. Rovněž využití dat, ukazuje 0B tento měsíc.
Internet v mobilu
Vrácení kreditu v hodnotě 58Kč. A pokud možno, podobnou zkušenost již neopakovat.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k účtování jednorázového připojení může dojít při použití SIM karty v chytrém telefonu. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj. K připojení ve vašem případě skutečně došlo.
Také jsem ověřil, že jste na čísle nastavenou blokaci připojení k internetu neměl. Upozornění na placený přístup k internetu jsem tak zařídil, stejně tak jsem vám jako vstřícný krok vrátil 58 Kč za připojení.
Přeji vám pohodové svátky a jen to nejlepší do nového roku.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.