Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.12.2018 jsem navštívila prodejnu electro world Brno dornych. Poprosila jsem prodavače o hru na ps4. Prodavač mi jí donesl k pokladně jelikož hra byla uzavřená ve skleněné skříňce. Hru jsem zaplatila a odešla domů. Syn si hru rozbalil pod stromečkem a zjistil, že hra není na ps4 ale na pc. Šla jsem do obchodu kde jsem hru zakoupila a chtěla ji vyměnit, byla jsem ochotná i něco doplatit nechtěla jsem vrátit peníze. Bylo mi řečeno, že hry se nedají vyměnit, že s tím nic neudělají. Syn byl nesmírně zklamaný. Prodavač mi donesl špatnou hru a já teď skrz něj hru můžu vyhodit protože je na pc a není na ps4.
Rockstar, pc - grand thef auto
Výměna
|
Tweet |
Věc musí mít vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Pokud tedy zboží nemá deklarovanou vlastnost, je vadné a spotřebitel může žádat nápravu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.