Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#29224Výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2018, před 6 lety

Beata Drewniakova

Znění stížnosti

Dne 10.12.2018 jsem navštívila prodejnu electro world Brno dornych. Poprosila jsem prodavače o hru na ps4. Prodavač mi jí donesl k pokladně jelikož hra byla uzavřená ve skleněné skříňce. Hru jsem zaplatila a odešla domů. Syn si hru rozbalil pod stromečkem a zjistil, že hra není na ps4 ale na pc. Šla jsem do obchodu kde jsem hru zakoupila a chtěla ji vyměnit, byla jsem ochotná i něco doplatit nechtěla jsem vrátit peníze. Bylo mi řečeno, že hry se nedají vyměnit, že s tím nic neudělají. Syn byl nesmírně zklamaný. Prodavač mi donesl špatnou hru a já teď skrz něj hru můžu vyhodit protože je na pc a není na ps4.


Produkt

Rockstar, pc - grand thef auto


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 08:05, před 6 lety

Věc musí mít vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Pokud tedy zboží nemá deklarovanou vlastnost, je vadné a spotřebitel může žádat nápravu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.