Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den...,
chtěl bych reagovat na negativní zkušenost z prodejny Kaufland na ul.Sportovní v Brně ze dne 24.12.2018, kde se 15 minut před koncem zavírací doby postavili u vstupu v přízemí z ul. Sportovní 2 zaměstnanci Kauflandu a zamezovali vstupu a umožnění nákupu několika zákazníkům, byť se jednalo o pouze slušné zákazníky (žádní ušpinění opilci a povaleči), kteří si zapomněli něco nakoupit a chtěli se vrátit, nebo zákazníků, kterým chyběla v domácnosti 1 surovina k dodělání oběda, s odůvodněním, že "to by mohl říct každý...!!!" Dle mého názoru došlo k porušení zákona a etického kodexu, je zcela nepřípustné, aby byl zákazníkovi v otevírací době zakázán vstup do prodejny, samozřejmě pokud se nejedná o mimořádnou situaci, ale v tomto případě z důvodu včas ukončit pracovní dobu a opustit pracoviště... Je důležité rozlišovat otevírací dobu, která je podstatná pro zákazníka, a pracovní dobu, se kterou nemá zákazník co do činění a podLe které není povinen se řídit...A že těch zákazníků nebylo málo...
Vysvětlení
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.