Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#29225Neumožnění nákupu v otevÍrací době - Kaufland ul. Sportovní v Brně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2018, před 6 lety

Jaroslav Diviš

Znění stížnosti

Dobrý den...,
chtěl bych reagovat na negativní zkušenost z prodejny Kaufland na ul.Sportovní v Brně ze dne 24.12.2018, kde se 15 minut před koncem zavírací doby postavili u vstupu v přízemí z ul. Sportovní 2 zaměstnanci Kauflandu a zamezovali vstupu a umožnění nákupu několika zákazníkům, byť se jednalo o pouze slušné zákazníky (žádní ušpinění opilci a povaleči), kteří si zapomněli něco nakoupit a chtěli se vrátit, nebo zákazníků, kterým chyběla v domácnosti 1 surovina k dodělání oběda, s odůvodněním, že "to by mohl říct každý...!!!" Dle mého názoru došlo k porušení zákona a etického kodexu, je zcela nepřípustné, aby byl zákazníkovi v otevírací době zakázán vstup do prodejny, samozřejmě pokud se nejedná o mimořádnou situaci, ale v tomto případě z důvodu včas ukončit pracovní dobu a opustit pracoviště... Je důležité rozlišovat otevírací dobu, která je podstatná pro zákazníka, a pracovní dobu, se kterou nemá zákazník co do činění a podLe které není povinen se řídit...A že těch zákazníků nebylo málo...


Požadované řešení

Vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 07:59, před 6 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2018 19:46, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 08:51, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:13, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.