Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem si v Bille v OC Centru v Malenovicích koupil 3 kaiserky. Když jsem jednu z nich jedl, byly tam 2 přibližně 4mm kamínky, kterými jsem si klidně mohl nalomit zuby kdybych si jich zavčas nevšiml. Velice příjemný zážitek. V Bille už si pečivo v životě nekoupím.
Kaiserky koupeny v Bille OC Centrum Malenovice, v 15:50, čerstvě napečené pečivo
Požaduji aby pekaři při nejmenším dbali na čistotu a pořádek, kdokoli by si mohl klidně vylomit zuby.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (pečivo) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelovi podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí ve stížnosti jmenovaných potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.