Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.4.2014 v 11.00 hod. byly otevřeny pouze dvě přepážky ze tří. Hala byla plná lidí, ve dvou řadách.Po 15 minutách čekání, aniž by se řady pohnuly (poznámka: člověk tam na vyzvednutí svých peněz stojí jako žebrák) jsem důrazně požádala paní Hojnou ved.pobočky v Mimoňi, Mírová 120, aby sjednala nápravu a otevřela zavřenou třetí přepážku. Místo toho jsem se dočkala výmluv a posměchu. Závěr: protože to není poprvé (dlouhé čekání ve frontách na této pobočce) a nevhodného chování výše uvedené pracovnice pobočky se zákazníkem ruším svůj osobní účet "era" s pozdravem Dokoupilová Zuzana
váš interní problém nehodlám řešit, vy jste služba pro zákazníky
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o právně postižitelné jednání podniku, ale o interní organizaci práce. Problém bude tedy nutné řešit pouze s Českou poštou s.p., případně jejím vedením a na nedostatek upozornit. Takový nedostatek však není postižitelný zákonem.