Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2923Nevstřícný postoj vedoucí pobočky v Mimoni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2014, před 11 lety

Zuzana Dokoupilová

Znění stížnosti

Dne 16.4.2014 v 11.00 hod. byly otevřeny pouze dvě přepážky ze tří. Hala byla plná lidí, ve dvou řadách.Po 15 minutách čekání, aniž by se řady pohnuly (poznámka: člověk tam na vyzvednutí svých peněz stojí jako žebrák) jsem důrazně požádala paní Hojnou ved.pobočky v Mimoňi, Mírová 120, aby sjednala nápravu a otevřela zavřenou třetí přepážku. Místo toho jsem se dočkala výmluv a posměchu. Závěr: protože to není poprvé (dlouhé čekání ve frontách na této pobočce) a nevhodného chování výše uvedené pracovnice pobočky se zákazníkem ruším svůj osobní účet "era" s pozdravem Dokoupilová Zuzana


Požadované řešení

váš interní problém nehodlám řešit, vy jste služba pro zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2014 16:29, před 11 lety

V tomto případě se nejedná o právně postižitelné jednání podniku, ale o interní organizaci práce. Problém bude tedy nutné řešit pouze s Českou poštou s.p., případně jejím vedením a na nedostatek upozornit. Takový nedostatek však není postižitelný zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.