Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Zakoupila jsem 25.12. 2 lístky na koncert Stinga ve Slavkově. Cena byla 2024,- což je vyšší než oficiální cena 1690,- klamná informace že jsou k prodeji poslední lístky a časový limit 5min člověka donutí jednat rychle a bez rozmyslu. Řekla jsem si ok, je to dražší, ale je to dárek který potřebuji v lednu předat, garantují dodání 3-pracovních dní, tak to koupím. Ale ejhle po zaregistrování platební karty se k ceně pričetlo x poplatků a strhlo se mi 6250,-!!! A jako třešnička na dortu zpráva, že lístky dojdou kurýrem z Polska až v týden konání akce, což je červenec příštího roku. Na základě tohoto jsem se rozhodla odsoupit od smlouvy na což má právo každý kupující,ale to mi již nebylo umožněno. Jediná cesta je prodat lístky přes viagogo, ale kdo by si je za tu cenu koupil, že? A upřímně tím bych jen podpořila jejich podvodné jednání což nechci. Pokusila jsem se je požádat o odstoupení od smlouvy pomocí jejich kontaktního formuláře
Ale nikdo se k tomu nevyjádřil Děkuji za radu a pomoc. S pozdravem Martina Š.
2 vstupenky na akci Sting - Slavkov open 2019
Žádám o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dnů a navrácení celé částky jež jsem zaplatila. Děkuji
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. informace o tom, že zbývá pouze omezené množství vstupenek, ač tomu tak není), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.