Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29233Ukončení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2018, před 6 lety

Lenka Hrušovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.12.2018 jsem si zaplatila Premium členství na 1měsíc v této seznamce, bohužel si nepřečetla du´ůkladně podmínky a zjistila jsem,že prodloužení je automatické a strhávají si přes dva tisíceúna 3měsíce. S čímž nesouhlasím. Dnes jsem i odeslala informativní mail na zákaznický servis a čekám na odpověď. Bohužel dnes je to přesně 14dní před skončením, kdy mohu zaslat ukončení aby to bylo platné. Obávám se, že mi tudíž z účtu tu částku strhnou.


Produkt

seznamka Be2.com


Požadované řešení

Zrušení premiového členství a deaktivace celého účtu na dané seznamce. Včetně os.údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 20:47, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka požádat svou banku o blokaci platební karty, prostřednictvím které za službu zaplatila.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2018 18:27, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2019 08:45, před 6 lety


Lenka Hrušovská

Dobrý den,
Svou výpověď jsem zaslala poștou na adresu uvedenou v obch.podmínkách. Nedalo mi to a zaslala jsem ji I na výše uvedenou mailovou adresu. Po pár dnech, mi přišla odpověď, že k 10.1.19 bude zrušeno mé premium členství a nic nebude prodlouženo ani částku nebudou strhávat. Jsem ráda, že jsem to stihla v daném termínu.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 10:06, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.