Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
mám stejný problém jako většina klientů na této stránce.
Přišel mi email od společnosti Be2 na uhrazení poplatku 2527 Kč. Před pár měsíci jsem si zaplatila jednorázový měsíční poplatek. Nemohu tudíž účet deaktivovat, protože profil mi byl zablokován z důvodu neuhrazené již výše uvedené částky pro prodloužení členství na další 3 měsíce (členství Premium, které automaticky prodloužili bez mého vědomí a které jsem nevyužívala) a tudíž ho nemohu ani zrušit. Nemám zájem o členství a odmítám zmiňovanou částku zaplatit. Můžete mi s tímto problémem pomoci?
Na koho se mám obrátit a jaký správný postup zvolit?
Děkuji za pomoc.
S pozdravem Čížková
_
1,Kontaktování společnosti Be2.
2,Zrušit členství.
3,Případně zamezení vymáhání částky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.