Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29238Nevyrizena reklamace do 30 dnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2018, před 6 lety

Alena Tomkova

Znění stížnosti

Dobry den, pred cca 2. mesici jsem objednala dceri detskou kuchynku pres lidlshop. Dorazila velice rychle, ale pri montazi byl problem. U jedne z desky byly spatne predvrtane diry a otoceny plast. Montaz jsme ihned proto ukoncili a nasledujici den vyplnili reklamacni formular. Po tydnu nikdo nedal ani vedet. Po dlouhem volani jsem se nakonec dovolala na jejich infolinku, kde me ujistovali, omliuvali se, urgovali pripad. Vzdy to same mi bylo sdeleno. Od 26.11. Melo bezet 30 dnu na vyrizeni. Dnes je 27.12 a stale nic. Na infolince se opet omlouvaji a urguji pripad. Jen mi prisel mail, ze jim mam napsat ANO jako souhlas aby to mohli dale resit s dodavatelem. Rekla sem ji ze chci adresu abych mohla odstoupit od smlouvy, ale pani me ji nerekla, ze pry jim to zasle ona sama aby me od nich prislo vyrozumeni a nejake papiry k odstoupeni od smlouvy. Uz nevim kam se obratit a jak to resit.


Produkt

Drevena kuchynka. Cislo vyrobku: 100246623, objednavka ze dne 14.11.2018, cislo objednavky 1102636763


Požadované řešení

Rozhodne bych rada novy dil ke kuchynce, ktery byl spqtny. Jde mi o to, ze kuchynka mela byt pro dceru a zaroven sem k ni dokupovala i jine vybaveni do kuchynky take pres lidl. Chci proste bud nahradni desku abychom mohli pokracovat v montazi nebo kuchynku novou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 06:35, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 11:29, před 6 lety

Dobrý den, paní Tomková,

toto je opravdu nemilá situace, proto chápeme Vaše rozhořčení. Tento podnět ihned zaurgujeme u odpovědných kolegů, kteří se Vám brzy ozvou s informací o stavu Vaší reklamace.

Prosíme o trpělivost a přejeme vše nejlepší do nového roku. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 05:12, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 08:14, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.