Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den, pred cca 2. mesici jsem objednala dceri detskou kuchynku pres lidlshop. Dorazila velice rychle, ale pri montazi byl problem. U jedne z desky byly spatne predvrtane diry a otoceny plast. Montaz jsme ihned proto ukoncili a nasledujici den vyplnili reklamacni formular. Po tydnu nikdo nedal ani vedet. Po dlouhem volani jsem se nakonec dovolala na jejich infolinku, kde me ujistovali, omliuvali se, urgovali pripad. Vzdy to same mi bylo sdeleno. Od 26.11. Melo bezet 30 dnu na vyrizeni. Dnes je 27.12 a stale nic. Na infolince se opet omlouvaji a urguji pripad. Jen mi prisel mail, ze jim mam napsat ANO jako souhlas aby to mohli dale resit s dodavatelem. Rekla sem ji ze chci adresu abych mohla odstoupit od smlouvy, ale pani me ji nerekla, ze pry jim to zasle ona sama aby me od nich prislo vyrozumeni a nejake papiry k odstoupeni od smlouvy. Uz nevim kam se obratit a jak to resit.
Drevena kuchynka. Cislo vyrobku: 100246623, objednavka ze dne 14.11.2018, cislo objednavky 1102636763
Rozhodne bych rada novy dil ke kuchynce, ktery byl spqtny. Jde mi o to, ze kuchynka mela byt pro dceru a zaroven sem k ni dokupovala i jine vybaveni do kuchynky take pres lidl. Chci proste bud nahradni desku abychom mohli pokracovat v montazi nebo kuchynku novou.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Tomková,
toto je opravdu nemilá situace, proto chápeme Vaše rozhořčení. Tento podnět ihned zaurgujeme u odpovědných kolegů, kteří se Vám brzy ozvou s informací o stavu Vaší reklamace.
Prosíme o trpělivost a přejeme vše nejlepší do nového roku. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.