Společnost


LED PRODUCTS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29242Nevrácené peníze po zrušení objednávky č.5768/2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Lubomír Sobek

Znění stížnosti

Dne 2.11.2018 jsem si objednal v e-shopu Lednadoma.cz zboží skladem za 585,- Kč a zaplatil převodem na uvedené č.účtu v objednávce č.5768/2018.
Dne 13.11.2018 jsem zaslal e-mail, že odstupuji od kupní smlouvy dle odstavce 5.7 obchodních podmínek s požadavkem vrácení peněz na moje uvedené č.účtu, protože uplynulo víc jak deklarovaných 5 dnů bez jediné informace o stavu objednávky.
Dne 20.11.2018 jsem oznámil telefonicky mé odstoupení od kupní smlouvy, jelikož mi nepřišla e-mailem žádná odpověď. Bylo mi slíbeno vyřízení záležitosti.
Dne 26.11.2018 jsem zaslal e-mail s druhou žádostí o vrácení peněz.
Bez odpovědi.
Do dnešního dne 28.12.2018 10:00 hodin nepřišla ode dne objednání ze strany e-shopu žádná odpověď nebo informace. Zároveň mám v tuto chvíli ověřeno, že nejsou vráceny peníze.


Požadované řešení

Žádám, aby mi bez zbytečného odkladu byla vrácena
částka 585,-Kč na účet 2400171318/2010


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 10:49, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 14:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.