Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
riesim rovnaky problem ako vacsina klientov na tejto stranke.
Dna 28.12.2018 mi prisiel email od spolocnosti Be2 na uhradenie pohladavky 49.50€ + manimulacny polatok 11€ spolu 60.5€. Nakolko sa mi jeden poplatok uz davnejsie ztrhol bez mojho vedomia a nebolo mi na stranke Be2 umoznene zrusenie “automaticke predlzovanie”, bol som nuteny zablokovat kartu. Ucet nemozem deaktivovat, pretoze bol zablokovany pre neuhradenu sumu, ktoru odmietam zaplatit, pretoze som nemal zaujem sluzbu Premium a ani nemam zaujem sluzbu Premium vyuzivat. Je to protipravne, aby ma neupozornil ziadny formular na stranke, ci si prajem alebo neprajem predlzenie sluzby a bez mojho vedomia si stiahnu polatok za sluzbu o ktoru ani nemam zaujem. Ake je mozne riesenie mojho problemu?
Dakujem za pomoc a skoru odpoved.
Ziadam o zrusenie premioveho clenstva, zrusenie uzivatelskeho uctu a zrusenie vymahania neopravneneho poplatku 60.50€.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobry den,
kontaktoval som spolocnost na adrese michal.hlavacek@be2.com, nedal som povolenie na dalsie ztrhavanie za clenstvo o oktore nemam zaujem!! este raz ziadam o zrusenie premioveho clenstva, uzivatelskeho uctu a neopravneneho vymahania poplatku, v opacnom pripade to budem nuteny podat na sud.
Dakujem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.