Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29245Nenavrácení finančních prostředků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Šárka Vodičková

Znění stížnosti

Dobrý den,


25.11.2018 jsem u společnosti mall.cz zakoupila zboží, které jsem si měla osobně vyzvednout na prodejně. K vyzvednutí z časové vytíženosti z mé strany nedošlo a objednávka byla dne 7.12. stornována obchodem. O deset dní později, tedy 17.12. jsem volala na zákaznickou linku, kdy mi budou finanční prostředky navráceny. Slečna na lince slibovala urgenci vrácení peněz na můj účet.
21.12. jsem opět volala na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že nikdo nic neurgoval a pán na lince slíbil, že předá urgenci finančnímu oddělení.
28.12. jsem opět kontrolovala stav svého účtu a stále nebylo nic navráceno. Již potřetí jsem tedy volala na zákaznickou linku a urgovala vrácení peněz. Slečna na lince mi sdělila, že peníze by mi měly být navráceny v průběhu následujícího týdne. K dnešnímu dni nedošlo k navrácení peněz a přestože byl požadavek předán příslušnému oddělení, k žádné urgenci nedošlo (jak jinak si vysvětlit, že ani po týdnu po "urgenci" nemám peníze na účtu a připsány budou možná až během týdne následujícího).


Produkt

1 × LEGO Friends 41342 Ema a její luxusní pokojíč 1 × WEBHIDDENBRAND Star Wars batoh


Požadované řešení

Ze strany obchodu mall.cz došlo k porušení podmínek vrácení finančních prostředků, požaduji tedy okamžité navrácení peněz a finanční kompenzaci za prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 10:52, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:16, před 6 lety

Vážená paní Vodičková,

omlouvám se, pokud vyřízení Vašeho požadavku trvá takto dlouho.

Abychom mohli situaci ohledně vrácení platby prověřit, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.

Následně Vás budeme kontaktovat ohledně dané situace.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:47, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2019 21:11, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.