Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V prodejně na OC Krakov jsme koupili brambory konzumní pozdní cena 17,90/kg hmotnost 0,612kg. Z tohoto množství bylo 18,1kg odpadu. Takové brambory by nežraly ani prasata.Jsem zvědavá jestli byste si něco takového dovolili dodat do obchodu německým zákazníkům.
To že v obchodě nejsou většinou ani věci z letáku už vsichni považují za samozřejmé a radši si pro nákup zajdou jinam. Ještě, že si můžeme v Bohnicích vybírat obchody.
Stejskalová
Žádáme pouze o prodej kvalitních výrobků a ne odpadu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.