Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29248Ignorance požadavku i přes urgence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Zdeňka Nováková

Znění stížnosti

Dne 12.12. Jsem odesilala balík do Švédska. Byl to pátek, v neděli jsem zjistila, že jsem se stala obětí podvodu, hned jsem šla na poštu a žádala o zastavení zásilky, sepsali se mnou žádost a můj požadavek odeslali elektronicky. I přesto to nikoho nezajímalo a na sledování zásilek putovala ta má na místo určení. Opakovaně jsem se snažila dovolat na poštu a ať jsem zvolila jakékoliv číslo, byla jsem přesměrována na cool centrum, kde po hodinách čekání jsem nebyla schopná se dovolat. Psala jsem maily a krom potvrzení přijetí se nikdo mým požadavkem nezabýval. A balík zatim dosel do rukou podvodníků. Touto ignoraci zákazníků mi vznikla skoda 8000,-. Jsem zdravotní sestra a taky je nas malo, ale kdybychom se chovali stejně jako pracovníci pošty, nestačí prostory na hřbitovy. Budu poštu zadat o náhradu škody. Nováková Zdeňka


Produkt

Balikove služby, řešení problému.


Požadované řešení

Výplata náhrady škody, která mi vznikla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 15:34, před 6 lety

Dle čl. 38 poštovních podmínek je spotřebitelka oprávněna žádat změnu smlouvy (mj. nedodání zásilky. Dle čl. 38 odst. 3 podnik neodpovídá za důsledky toho, že poštovní služba byla poskytnuta za původně sjednaných podmínek, jestliže vynaložil veškeré úsilí, které bylo možno požadovat, aby zajistil poskytnutí poštovní služby podle nově sjednaných podmínek. Pro to, aby se Česká pošta zprostila odpovědnosti, musela by prokázat, že vynaložila veškeré úsilí, které bylo možno požadovat. Spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci služby.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.