Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#29252Nevydání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Kateřina Macháčková

Znění stížnosti

Objednání zboží z e-shopu na splátky. Schválení splátek bez problému. Potvrzující sms, že si můžeme dojet pro zboží do HK. Jedeme 60 km, abychom si to vyzvedli. Nic nedostanem, nemají tam pracovníka co se zabývá splátkama. Dojeďte si jindy. Myslíte si, že si můžeme brát volno a jezdit si každý den zjišťovat, zdali už tam někoho mají? Asi nechtějí prodávat zboží a mít spokojené zákazníky. Neřeknu, kdyby to bylo za pár stovek, ale nákup za 20000 Kč.


Požadované řešení

Slevu 200 Kč na další nákup nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 15:41, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá včas, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Jestliže kupující nevyužila možnost odstoupit od smlouvy, kterou jí přiznává § 1978 obč. zák., lze po prodávajícím požadovat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu.

Bude tedy záležet především na možnosti prokázat, zda spotřebitelce reálně škoda vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 16:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.