Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Č.z. 41110420697. Dne 20.12.2018 SMS od PPL zásilka bude doručena dnes mezi 17-21 hod. Celý den jsem doma. Kontrola stavu balíku -16:55 adresát nezastižen. 21.12. 7:38 odmítnutí příjemcem. 10:46 tel. na PPL o stavu zásilky. Odpověď - bude doručeno po svátcích 27.12.- první pracovní den. 14.48.- zásilka bude vrácena odesílateli. Nikde mi nedokáže vysvětlit z jakého důvodu se zásilka vrací odesílateli. Ano chápu byly svátky Vánoční, tak jsem se smířil s doručením 27.12.jak mi bylo uděleno. Prostě tragédie. A není to první případ u PPL.
Č.z. 41110420697 PPL
Doručení zboží v co nejkratším možném termínu.
Bez dalších nákladů odesílatele a příjemce.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.