Společnost


EnTrade CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29256Neseriózní jednání ve věci přepisu smlouvy a nereagování na 8 urgencí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Darja Fusková

Znění stížnosti

Předmět:
Žádost
Zobrazit podrobnosti
Od:
darja.fuskova@centrum.cz ‌
Komu:



Datum:
Dnes 13:38
Přílohy:

ENTRADE přepis smlouvy.pdf (2 MB)
Uložit

ENTRADE urgence.pdf (739 kB)
Uložit


Uložit vše



důležité
pracovní
osobní
odepsat

V listopadu 2017 jsme podepsali smlouvu s firmou Entrade.cz
ohledně zprostředkování dodavatele elektrické energie a plynu na
jméno Lilian Murasová (smlouva v příloze).

Vzhledem k tomu, že paní Murasové je 85 let a trpí silnou Parkinsonovou chorobou
a navíc je invalidní a nechodící, je v péči své dcery
Darji Fuskové na adrese (viz referenční údaje),
která je zmocněna
k vyřizování jejich záležitostí a podpisování dokumentů.
Plná moc v příloze.

V lednu 2018 jsme Entrade.cz požádali o přepis smlouvy na Petra Fuska, který
se od ledna 2018 stal nájemcem bytu na adrese (viz referenční údaje),
t.j. bytu, kde dříve bydlela paní Murasová.
Originály dokumentů jsou uloženy u společnosti Entrade.cz.

Bohužel ani po několika urgencích a dvou domluvených schůzkách firma Entrade.cz nereagovala,
a smlouvu uzavřela na jméno bývalé nájemkyně družstevního bytu paní Murasové.
Vzhledem k tomu, že rok pro vyřízení byla dlouhá doba a protože Entrade.cz nereaguje,
obracím se na Vás s prosbou, co mohu v této věci udělat, abych celou záležitost dala
do pořádku a smlouva na paní Lilian Murasová byla zrušena a byla vystavena smlouva na
Petra Fuska
(korespondenci zasílat na adresy v refernčních údajích)

Pokud by ze zrušení smlouvy vznikla nějaká finanční sankce, uplatňujte ji, prosím u společnosti Entrade.cz.


Požadované řešení

Formulár zo stránky entrade.cz
Zobrazit podrobnosti
Od:
entrade.cz


Komu:

Datum:
4.11. 2018 10:01


důležité
pracovní
osobní
odepsat

Zobrazit zprávu jako text
Jméno a příjmení: Darja Fusková
E-mail: d*****@centrum.cz
Telefon: 732*****461
Zpráva: jméno a příjmení: Darja Fusková
e.mail : darja.fuskova@centrum.cz
telefon : 73* *** *61
Věc:
Přihláška k soutěži/výběrovému řízení pro domácnosti číslo 004321, ID OZ: ETO 002 ze dbe 06.11.2017
V pátek dne 2.11.2018 mě byl navštívit pracovník INOGY s tím, že od nového roku již nebudou poplatky za pronájem plynoměru a elektroměru účtovány dodavatelem elektrické energie nebo plynu, ale placeny přímo poskytovateli t.j. INORGY. Vzhledem ke smouvě, kterou jsem uzavřela s Vaší organizací se táži, zda si mám smlouvu s INORGY na pronájem eletroměru a plynoměru zabezpečit sama, anebo se i toto týká smlouvy uzavřené s Vámi.
Dne 17.4.2018 a 10.05.2018 jsem po Vás požadovala odpověď, ohledně přepisu smlouvy Lilian Murasové a Petra Fuska. Do dnešního dne mi bohužel nepřišla odpověď. Toto jednání považuji za velmi neseriózní, zvláště k sanci odběratele, kterou uvádíte ve smlouvě.
Vzhledem k tomu, že 25.3.2019 mi končí smlouva uzavřena na odběr plnynu s BOHEMIA ENERGY s.r.o. se ptám, zda Vaše organizace i nadále poskytuje služby, které jsou uvedeny jak v přihlášce, tak ve smlouvě, anebo nikoli.
Očekávám Vaši odpověď do 15 dnů od obdržení uvedené žádosti.
Děkuji
Darja Fusková
______________________________________________________________
> Od: "entrade.cz"
> Komu: darja.fuskova@centrum.cz
> Datum: 10.05.2018 15:34
> Předmět: Formulár zo stránky entrade.cz
>
Jméno a příjmení: Lilian Murasová
E-mail: darja.fuskova@centrum.cz
Telefon: 73* *** *61
Zpráva: Prozatím jsme ještě neobdrželi žádnou zprávu o postupu vyřízení. Prosím, sdělte nám, zda odhlášení máme provést sami, anebo toto budete zařizovat Vy, jak bylo původně dohodnuto.
Děkuji Vám.
Prosím, můžete mi sdělit informace o postupu vyřízení?
Děkuji.
______________________________________________________________
> Od: info@entrade.cz
> Komu: darja.fuskova@centrum.cz
> Datum: 17.04.2018 09:40
> Předmět: Re: Fwd: přihláška č. 003234
>
Dňa 16.04.2018 16:27 darja.fuskova@centrum.cz napísal(a):
>
> Dne 31.1.2018 jsme uzavřeli s Vaší společností uvedenou
> smlouvu - přihlášku k soutěži/výběrovému řízení pro domácnosti číslo
> 003234,
> smlouva o poskytování služeb ID OZ: BOND 007,
> přistupitel/odběratel: Petr FUSEK
>
> Na základě dohody měl být proveden přepis OM z přihlášky č. 004344
> (přistupitel: Lilian Murasová) dle podkladu - změna majitele OM
> uzavřená na sídle poskytovatele. Bylo dohodnuto, že bude proveden buď
> přepis odběratele z Lilian Murasová na Petr Fusek u odběru el. energie
> a plynu.
> Protože do dubna t.r. byly staženy zálohy za energii i plyn paní
> Lilian Murasové, prosím, sdělte nám, zda došlo k nějaké komplikaci při
> přepisu, anebo jak byla celá věc řešena, př. vyřešena.
>
> Děkuji za odpověď
>
> za Lilian Murasovou
>
> její dcera Darja Fusková
> tel.: 73* *** *61
Súhlasím so spracovaním osobných údajov: áno

Na schůzky dohodnuté na prosinec 2018 se nikdo bez omluvy nedostavil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 11:27, před 6 lety

Obecně ze závazkového práva v souvislosti s energetickým zákonem vyplývá, že v případě komplikací, které s uzavřenou smlouvou mohou nastat, je společnost povinna poskytnout patřičnou součinnost k jejich vyřešení. V případě jejího neposkytnutí se jeví jako vhodné řešení společnost kontaktovat písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.

V případě, že ani pak společnost nebude ochotna spolupracovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.