Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29259Odmitnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Hanka Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den měla jsem od společnosti T-mobile zakoupene ochrané sklo (diamantove) na mobil Huawei. Diamantove sklo po dvou dnech prasklo na jednom miste a na druhem se vytvořila dírka za kterou se zachytává obleceni hrozi riziko porezání. Dnes jsem byla v te stejne prodejne kde mi dva prodejci tvrdili ze na tyto ochrane skla se reklamace nevztahuje . Prijde mi divne na produkt který stal 5OO korun se nevztahuje reklamace navíc telefon jsem mela dva dny doma a nikde jsem s nim poradne nebyla.


Produkt

MyScreen Protector diamond glass edge pro Huawei p20 lite


Požadované řešení

Nejlepsi by bylo kdyby mi někdo doopravdy odpověděl jak to je s tou zárukou a po te by se tento problem dal resit nejlepší varianta by byla vrátit peníze a za ty bych si koupila jiny kryt uz rozhodne ne diamantovi ale třeba gelovy nebo celkove pouzdro bohužel tahle technologie me neoslovila .
Predem dekuji za odpověď a snad se dockam lepsi odpovedi jak v T-mobile kde se ke me nechovali zrovna nejlíp když jsem sla něco vracet na druhou stranu když si něco jdu koupit staraji se o me jako bych byla VIP zajimave .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 15:59, před 6 lety

Prodávající nemůže vyloučit automaticky ochranná skla ze své odpovědnosti za vady. Dle ustanovení § 2167, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovědnost prodejce za vady nevztahuje na opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním věci. Prodávající by tak neodpovídal za vadu v případě, kdy by došlo k poškození skla opotřebením nebo nesprávným zacházením s ním/rozbitím
ze strany spotřebitelky. Pokud se však jedná o vadu materiálu, prodávající za vady odpovídá.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.