Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem 30.10, tablet, dárek k narozeninám. Za tři dny se prostě přestal dát nabíjet. Takže hned 4.11. skončil v opravě. Vyměnit za jiný, byť i dražší,s doplatkem, údajně nejde, vzít si jiný, stejný, taky nejde,vrátit peníze taky nejde. Oprava trvala přesně 30 dní, a tablet mi vyměnili za jiný, nový 4.12. Co trvalo 30 dní, nevím, závada byla jasná.No a ten nový tablet fungoval 11 dní, a opět stejná závada. Do prodejny jsem se dostal 5.1, opět jediné řešení z jejich strany poslat na opravu.Tentokrát rekord, 28.1. už byl opraven, provedena výměna USB. Tahle oprava vydržela teda nejdýl, ale 52 dní je podle mě teda opravdu málo,a vyskytla se zas ta naprosto stejná závada. A jelikož tím pádem tenhle dárek přestal být dárkem pro někoho, ale stala se z něj věc, která neustále leží u mě doma a čeká, až ji odvezu na opravu, tak jsem už s odvozem do prodejny nespěchal. Takže 15.4. skončil znovu s tou samou závadou v servisu, protože pro ně je tohle prostě jediné možné řešení, tak mám znovu 30 dní čekat na vyjádření. Když to shrnu, tablet jsen měl mít nějakých 5 a půl měsíce, používat jej bylo možné zhruba měsíce dva.MAX. Do téhle prodejny to mám autem přesně 26 kilometrů, takže neustálým odvážením a vyzvedáváním už jsem najel nějakých 190 kilometrů, o časové ztrátě ani nemluvím, a ješťe tam MINIMÁLNĚ jednou pojedu.Jo, a tablet už jsem koupil jiný a jinde, abych nevypadal jako úplný ...... Co budu dělat s tím opraveným, nevím. Tohle byl opravdu nejhorší kup mého života. Chci vás všechny varovat před návštěvou tohoto řetězce!!!Já už to teď neřeším, ale pokud má toto jejich jednání oporu v zákoně, tak morálně podle mě v pořádku není.
PocketBook 7" IPS HD 1.5 Ghz
Řešení by mi vyhovovalo jakékoliv, vrácení peněz, i na výměnu za jiný model, klidně dražší s doplatkem, bych přistoupil. Jen aby to vedlo k tomu, abych zakoupenou věc mohl řádně užívat.
|
Tweet |
Pokud je vada vytčena u prodejce do prvních 6 měsíců od zakoupení, má kupující právo žádat opravu nebo výměnu ( za totožný výrobek bez vad )- dle svých požadavků. Pokud by takové řešení nebylo možné, má kupující právo zvolit mezi vrácením peněz nebo přiměřenou slevou. Pokud by bylo možné prokázat nesprávné poučení od prodejce, má kupující možnost podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 13 zákona o ochraně spotřebitele.
V tomto případě doporučujeme trvat na výměně výrobku dle § 622 občanského zákoníku.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: