Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#29267Podvodné jednání,nekompromisní chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Martina Mádrová

Znění stížnosti

Dne 14.8 mě navštívil obchodní zástupce této firmy s tím ze vyplňuji nezávazný dotazník na výběr levného dodavatele,s tím že tato přihláška je nezávazná a že když se mi ceny a smlouva nebude líbit že ji nepodepíši a nic se neděje.No a nakonec mi přišly smlouvy od Comfort Energy na základě vítězství ve výběrovém řízeni.Smlouvy jsem chtěla zrušit, volala jsem do Comfort Energy a i na CVŘ, napsala výpovědi, ale neustále stejné, ODSTOUPENÍ NELZE AKCEPTOVAT .Neustále se oháněli tím, že výpověď není možná a že smlouvy BYLI UZAVŘENY NA ZÁKLADĚ PLNÉ MOCI V PROSTORÁCH DODAVATELE,že byly uzavřeny v Obvyklých prostorách k podnikání.Nikde jsem nebyla ani v sídle společnosti a také nevěřím, že ji tam Někdo na základě plné moci podepsal...Chtějí sankce 6 050kč za plyn i elektřinu..Nevím, co dále s tím dělat.Nechci být ani u Comfort Energy a ani být v databázi CVŘ, ani od jednoho není možno odstoupit?Jak můžou takhle jednat s lidmi, JAK MŮŽOU BÝT 2 VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ ZÁROVEŇ?Prosím pomoc s ukončením smlouvy od obou Firem.Děkuji


Produkt

Dodávka plynu a elektřiny.,CVA50268989,CVA50268990,,přihláška k výběrovému řízení VMA50017822


Požadované řešení

Okamžité ukončení a vymazaní z databáze u těchto společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 08:53, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 10:16, před 6 lety

Dobrý den paní Mádrová,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije. Zákazníkům, kterým nebyla nalezena výhodnější cenová nabídka než u jejich aktuálně stávajícího dodavatele, je odesílán dopis s informací, že jim společnost Centrální výběrová řízení nenalezla výhodnější nabídku, než kterou mají aktuálně, a to společně s doporučením setrvání u jejich stávajícího dodavatele.

Abychom zákazníkům ulehčili administrativní zátěž spojenou s převodem k novému dodavateli, bezplatně za něj na základě ním uděleného souhlasu a plné moci sepisujeme s novým dodavatelem smlouvu.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.

Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, obraťte se prosím na naši e-mailovou adresu
ombudsman@cvras.cz. Ověříme postup sepsání přihlášky a zkontrolujeme verifikační hovor. Jestliže najdeme jakékoliv pochybení z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem
Tým CVŘ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:47, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2019 21:10, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.