Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29273Zrušení smlouvy v případě úmrtí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 6 lety

Karolína Janečková Janečková

Znění stížnosti

Mám pod svým číslem v magentě dané číslo mé babičky, která v červenci zemřela. Mám za ní platit 750,- kč měsíčně. To mně právě nabídli telefon za korunu a uvázala jsem se smlouvou do roku 2020. To už mi ale nikdo neřekl. Protože kdyby mi řekli, že budu platit 750,- kč měsíčně,tak bych si to nevzala, protože babička sotva dvakrát za týden volala. Nic víc nepoužívala. Byla jsem na pobočce, kde mi řekli, že to prostě zrušit nejde. Pak jsem mluvila s operátorem a řešila to sním a on mi řekl, ať jdu na pobočku s úmrtním listem, že mi to zruší. A kdyby ne, ať si nechám zavolat vedoucího prodejny. Šla jsem na pobočku, kde byl zrovna vedoucí prodejny, kterej se mi vysmál do ksichtu a řekl mi, že je to vůbec nezajímá, že někdo umřel, že je pro ně důležitý, aby ze mně vytáhli co nejvíc peněz.
Jmenovitě je to JAROSLAV VÁŇA. Proč mám platit číslo, které nikdo nepoužívá? Tmobile jsou podvodníci, který jsem v životě nezažila!!!
Zvažuji to dát do televize a podat stížnost na vedení.


Produkt

Placení za číslo, které nikdo nepoužívá


Požadované řešení

Můžete mi poradit, co mám dělat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:38, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Obchodní podmínky upravující službu Magenta 1 stanovují, že v neupravených otázkách se přiměřeně použijí aktuální Všeobecné podmínky společnosti T-Mobile. Ty ve svém ustanovení článku 2.6 stanovují, že smlouva zaniká smrtí. Proto by i účast v Magentě 1 měla končit obdobným způsobem.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.