Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Česká pošta mi nedoručila mých 9 zásilek za 1200 Kč, objednaných 11.11., dokonce se ani nepokusila balíky doručit a rovnou je na poště uložila. Vím to, jelikož mám doma dva důchodce a alespoň jeden z nich je vždy doma. I kdyby doma nikdo nebyl (málo pravděpodobné) je pošťák povinen vložit do schránky uloženku a následně uložit balík na poště.
Nepřišlo mi žádné upozornění, že jsou balíky na poště, dokonce ani opětovné ptaní roznašející pošťačky, zda náhodou není na poště můj balík (malá vesnice, všichni se znají). Stále nic. Brala jsem to tak, ze před Vánoci mají hodně práce a třeba se doručení trochu opozdí.
Před pár dny jsem se divala na aplikaci, kterou tento obchod poskytuje a zde bylo napsáno, že všechny balíčky jsou uloženy na poště a protože bylo datum nízké, šla jsem si je na poštu vyzvednout. Při zjištění, že pošta balíčky bez mého souhlasu odeslala zpátky do zahraničního on-line obchodu, už mi přetekly nervy a odnesla to paní za přepážkou, která musí (bohužel?) pracovat pro tuto šílenou organizaci, která nezvládá nic. Tento on-line obchod poskytuje naštěstí vracení peněz při problémech s dopravou a vyhověl mi s reklamací. Peníze se mi zatím nevrátili, ale co jsou peníze, když mám pokažené Vánoce nejen já, ale i organizace pro které zboží bylo.
Čísla objednávek. 507305558220381, 507046202950381, 507046202960381, 507141069180381,507041923010381,507038326960381,507037080830381,507052891110381,507036207960381
Zkvalitnění služeb
Odesílání sms o každém balíčku uloženého na poště
Nebrát zásilky za účelem největšího zisku, které nedokazi doručit
Potrestání, ukončení pracovního poměru příslušných zaměstnanců, kteří za tohle zodpovídají.
Vracení 1200 Kč za mou újmu, nepočítám čas a další prostředky, které jsem obětovala (čas na poště, jízda na poštu a zpátky, dotazování do telefonu)
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman