Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, již 12.11.2018 jsem odeslala nevhodný povlak na křeslo zpět,4.12.2018 po telef. hovoru jsem odeslala opis podacího lístku na Bonprix AT Euronova POBOX2 Plzeňa dosud mi nebylo sděleno ,jak se záležitost vyřídila. Teď nemám ani pen íze a ani povlak. Děkuji za brzké vyřízení.S pozdravem Matějčková č.zákazníka 10000932
Povlak na křeslo 50x210 cm v ceně 369,-Kč bordo 54380529
Prosím vrátit peníze
|
Tweet |
Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslala.
Nesplněním povinnosti vrátit spotřebitelce peníze ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že spor byl kladně vyřešen. Stížnost tedy uzavíráme.