Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29282Špatné kontakty na ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2018, před 6 lety

ROBERT VAŘECHA

Znění stížnosti

Dobrý den, rezervoval jsem si 2 noci v Krakově v Venice Lagoon Apartment (č. rezervace:1750362551). Po příjezdu do města se nám ubytování ani po 2 hodinách hledání a pomoci místních nepodařilo nalézt. Dům je absolutně neoznačený jako místo pro ubytování. V aplikaci v mobilu jsem měl kontakt přímo na ubytování (a mám dosud). Číslo je zřejmě neplatné, protože se nešlo dovolat. Nouzově jsme tedy našli ve 22.30 hod. náhradní ubytování za dalších 192,50 ZLOTYCH (Apartamenty nad Wisla z Basenem). Druhý den jsem našel v poště mail od původního ubytování s podrobným postupem, jak se dostat ke klíčům od pokoje (v angličtině) a hlavně s jiným kontaktním telefonem. Druhou noc jsme tedy strávili již v Venice Lagoon Apartment.
Nepovažuji za korektní, že mi nikdo na zaslané hodnocení nic neodpověděl, celá legrace mě stála tedy ztrátu jednoho večera v Krakově, zbytečné nervy a oněch 192,5 Zlotych navíc. Stačilo by uvést správně kontakt na ubytování.
S pozdravem Robert Vařecha.


Produkt

špatné kontaktní informace na ubytování


Požadované řešení

vrácení peněz nebo sleva na další ubytování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 14:57, před 6 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za kvalitu konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb. Rezervací přes Booking.com vstupuje spotřebitel do přímého (právně závazného) smluvního vztahu s poskytovatelem ubytování (hotel), u kterého si vytvoří rezervaci. Od okamžiku, kdy provede rezervaci, jedná rezervační portál výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace. Tudíž rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.