Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29289Rychlé ukončení premiového předplatného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2018, před 6 lety

Vojtěch Doskočil

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes (29.12.2018) jsem si založil placené členství na seznamce této společnosti. Na jeden měsíc za 149,-. Bylo mi divné, že při platbě, že mi nepřišel ověřovací kód na mobilní telefon, aby se transakce ověřila, přitom jejich stránky mě informovali, že je již zaplaceno. Proto jsem se zpětně podíval na recenze a zjistil, že se jedná o podvodnou firmu (bohužel nejsem zdaleka jediný). Jak již zde někdo psal, do 14ti dnů bych měl mít nárok na odstoupení od smlouvy. Jen nevím jakou formou toto rychle učinit, abych měl jistotu, že mi nebudou strhávány další částky a služba byla zrušena. Děkuji


Produkt

Podvod? Peníze za nic...


Požadované řešení

Ukončit prémiové členství v rámci 14 denní lhůty v rámci nákupu pomocí prostředků na dálku, a nepožadovat, resp. nestrhávat další platby!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 09:21, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 15:21, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.1.2019 22:06, před 6 lety


Vojtěch Doskočil

Na základě informace od be2.cz mi bylo členství zrušeno a zrušení mi bylo potvrzeno emailovou cestou. S řešením problému touto cestou souhlasím. Doufám, že to bude ze strany seznamky dodrženo a dTESTu velmi děkuji. Stížnost je z mé strany možno uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:54, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.