Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes (29.12.2018) jsem si založil placené členství na seznamce této společnosti. Na jeden měsíc za 149,-. Bylo mi divné, že při platbě, že mi nepřišel ověřovací kód na mobilní telefon, aby se transakce ověřila, přitom jejich stránky mě informovali, že je již zaplaceno. Proto jsem se zpětně podíval na recenze a zjistil, že se jedná o podvodnou firmu (bohužel nejsem zdaleka jediný). Jak již zde někdo psal, do 14ti dnů bych měl mít nárok na odstoupení od smlouvy. Jen nevím jakou formou toto rychle učinit, abych měl jistotu, že mi nebudou strhávány další částky a služba byla zrušena. Děkuji
Podvod? Peníze za nic...
Ukončit prémiové členství v rámci 14 denní lhůty v rámci nákupu pomocí prostředků na dálku, a nepožadovat, resp. nestrhávat další platby!
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Na základě informace od be2.cz mi bylo členství zrušeno a zrušení mi bylo potvrzeno emailovou cestou. S řešením problému touto cestou souhlasím. Doufám, že to bude ze strany seznamky dodrženo a dTESTu velmi děkuji. Stížnost je z mé strany možno uzavřít.
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.