Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hezké po sváteční odpoledne.Uplynul více jak měsíc od vysvětlení a hlavně důvodu,jenž mě vedl ke správnému úsudku,že kolečko má vadu v zhotovení a proto mu stačila jízda po kostičkách,aby se projevila.Což se i stalo a to sloupnutím hořejšího pláště.Z jara chci pokračovat v jízdách.Do té doby musím i mimo jiné ubrat na váze ,jenž nebyl problém o svátcích nabrat.A protože se nechcete k této vadě znát,tak zkusím vymyslet něco,co by zbytek kolečka nahradilo.Je mi moc líto,že tak velká firma dokáže zákazníka na internetu tak balamutit.Já hodnotím tuto koloběžku kladně pro mládež kolem 15.let.A to max 55 kg a to raději v doprovodu zákonného zástupce nebo kamaráda a s jízdou po asfaltové cestě.Ale přesto věřím,že firma bude distribuovat zboží,jenž si bude stát za spolehlivost a to ne jen na internetu.Přeji firmě vše nejlepší po obchodní činnosti a zaměstnancům co nejméně nepříjemných dotazů.A šťastný nový rok 2019.Kroupa
Takira Elektroscooter V8 schwarz
oprava...výměna...vrácení peněz oproti zpět poslání koloběžky.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.
Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s požadavkem na dořešení reklamace. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.