Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.2. jsem objednala skříň v eshopu. Zboží dorazilo 7.3. PPL. tři krabice. Při otevření zjištěno, že chybí komplet kování a podstavec. Na eshopu jsem vypsala reklamační formulář, a telefonicky věc urgovala. Pan Edin Piralič, bohužel jiný kontakt jsem nenašla se pořád vymlouvá, jednou už zboží odeslal, podruhé ještě nepřijel kamion. Písemně odmítá komunikovat.
Objednávka: Cena za uvedené zboží: 2 560,- Kč Doprava: 0,- Kč Doručení a platba: 40,- Kč Platba - dobírkou Celková cena s dopravou a platbou: 2 600,- Kč Poznámka k objednávce: Počet položek v košíku: 1 1. MILANO skříň 1K1P bez zrcadla - buk, třešeň - [třešeň[270503]][40x57x205]
Dodání chybějících částí(kování, podstavec), jinak nelze zkomletovat.
|
Tweet |
V případě, že prodejce není schopen dodat zboží kompletní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a zákazník tak může dle § 1977 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit. Doporučujeme ještě jednou písemně doporučeně vyzvat prodejce k plnění. Pokud se tak nestane, doporučujeme odstoupit od kupní smlouvy.
Spotřebitelka nám sdělila následující.
Již vyřešeno. Chybějící části byly dodány. Děkuji Draha Teplá
Hodnocení: