Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Nevím jak moc jste si vzali stížnosti od lidí k srdci na stelivo pro kočky. Nejprve začnete objednávat stelivo od jiné společnosti, které stálo úplně na nic.Těžký a černý písek, který nevidržel ani dva dny v záchodu.A když jste se vrátili k Louise tak jste objednali 2x do marketu ten písek po kterém se lidi sháněli po bílém písku od výrobce z Horní Břízy,aby jste uspokojili lidi.Ale v zápětí objednáváte stelivo sice Louisu, ale opět jinej písek hnědý, který se maže a záchody jsou tak špinavé, že se musí každý druhý den vymýmat. Je to od jiného výrobce Sedlecky kaolin, s Božičany. A na víc když udáte, že by měl být v akci zlevněný, tak by měl být na skladě prodejně a ne na něj čekat čtrnáct dní než ho naskladnili a pak ho prodat za normální cenu.Když nejste si jisti, že stelivo nebude na prodejně, tak ho nedávejte do letáku.Jedna dobrá akce byla za stelivo Caty 40 l. Ale to je asi všechno. Děkuji, že si snad s toho něco vezmete k srdci a prodavačky nebudou muset poslouchat lidi jak se věčně stěžují v Berouně a Hořovicích. Protože kdyby byli vedoucí v prodejnách na svém místě tak vás tam nahoře budou bombardovat stížnostma. Žigová Šárka
Stelivo Louisa.
Řešení si najděte sami od toho tam máte snad schopné manažery, který by měli být schopni uspokojit zákazníky a aby bylo zboží na prodejnách včas,když je v akci a dostatek. Žigová
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.