Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup kamery ve zpětném zrcátku se zpětnou kamerou 22.8.18 přes internet.
3.10 přijatá zpětná kamera /po dohodě/ pí S. k reklamaci
reklamace č.181361819/ špatná funkce kamery/
9.11.18 Požádal jsem o vrácení ať opravené či neopravené kamery.
reakce 0. Telefon trvale obsazený.
23.11.18 Jsem zaslal Odstoupení od smlouvy na adresu z faktury. Dopis se vrátil - na adrese neznámý.
Pro jistotu jsem napsal ještě obyčejný dopis přímo na reklamační oddělení adresu Litvínovice 209 České Budějovice. Reakce 0.
Kamera do auta ve zpětném zrcátku se zpětnou kamerou LCD 4,3"
Samozřejmě bych chtěl opravenou nebo novou kameru. Ale spokojil bych se i s neopravenou. Kamera není problém. Ale přívodní 5 pinový kabel není nikde k sehnání.
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že jej společnost kontaktovala do týdne po zveřejnění stížnosti, omluvila se a hned druhý den vrátila mu peníze. Jelikož tedy byl případ vyřešen smírnou cestou, stížnost uzavíráme.