Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29307Nedodanie mnou odoberaného druhu tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2018, před 6 lety

JUDr. Alena Balážová

Znění stížnosti

JUDr. Alena Balážová,
Dňa 28.12.2018 mi bola prostredníctvom balíkovej služby PPL (č.20790488199) doručená zásielka, ktorú mi zaslala Vaša spoločnosť ONLINE STORE Sp.z.o.o., Strojirenská 373, 737 01 Čestký Tešín (č.5 907745 583018).
Po otvorení tejto zásielky som zistila, že jej obsahom je malí dvojstránkový "letáčik" obsahujúci v rôznych jazykoch návod na aplikáciu "vášho účtu". Druhou vecou ktorá sa tam nachádzala malá čierna kartička popis v angličtine s aktivačným kódom. OSTALA SOM NESKUTOČNE POBÚRENÁ A VEĽMI NAHNEVANÁ ZA TENTO PODVOD, KTORÝ STE NA MNE SPÁCHALI!!! Ja som si totiž u Vás objednala to čo ste verejne ponúkali na FB t.j., prístroj, ktorý bol vyfotografovaný pri Vašej verejne ponuke na dvoch fotografiách na hlave spiacej dámy PRÍSTROJ - na druhej fotke tento prístroj svietil tento prístroj modrou farbou na zavreté spiace oči vyfotenéj dámy - TEDA touto verejnou ponukou ste verejne ponúkali PRÍSTROJ a vysvetľovali možnosť naučenia cudzieho jazyka POČAS SPÁNKU ZA 14 DNÍ!!! Vy ste mi však doručili lén kód, ktorý mám aplikovať vo svojom počítači, takže som presvedčená, že ide o spôsob výuky angličtiny ktorý som už v minulosti vyskúšala ba dokonca mne sa zdá, že som si ho objednala a zakúpila v minulosti od Vašej spoločnosti AVŠAK MNE SA TENTO SPôSOB NAUČENIA SA ANGLIČTINY NEOSVEDČIL!!! - keďže išlo o výučbu prostredníctvom kartičiek na ktorých boli frázi a keďže tieto kartičky som mala každý deň otvárať čo pri mojom výkone´mojej profesie som nedokázala dodržať až mi nakoniec celá aplikácia, teraz už nevie za aké obdobie (ale javí sa mi že asi za 2 mesiace) zmizla - stala sa nedostupnou takže za kúpnu cenu ktorú som si zaplatila za predmetnú aplikáciu som prešla cca 6-timi kartičkami. Duďte si istý, že keby ste ma podvodne nedostali do omylu - teda Vašou verejnou ponukou negarantovali, že sa môžem za 14 dní naučiť anglicky prostredníctvom prístroja ktorý v spánku by ma učil cudzí jazyk!!! tak určite by som si u Vás neobjednala produkt, ktorý ste mi zaslali, keďže mám už skúsenosť, že ja sa anglicky neviem naučiť prostredníctvom "frázových kartičiek"!!! Na základe uvedeného Vás vyzývam, aby ste na môj bankový účet SK41 0900 0000 0050 7053 9047 vrátili BEZODKLADNE kúpnu cenu vo výške 49.- Euro, ktorú som zaplatila za pre mňa neprijateľný produkt!!! Ja bezprostredne po tom, ako mi vrátite kúpnu cenu zašlem Vašej spoločnosti to čo ste mi doručili. Záverom Vás ubezpečujem, že pokiaľ mi kúpnu cenu nevrátite späť podniknem nie len vyvolanie súdneho sporu, ktorým bez pochyby získam vrátenie mnou zaplatenej kúpnej ceny, ale podniknem aj medializovanie Vášho podvodného konania, ako aj informovanie príslušných orgánov o klamlivej a podvodnej reklame a nekalého podnikania Vašou spoločnosťou. Ostávam s pozdravom. JUDr. Alena Balážová


Produkt

...podrobne som to opísala v časti "Popis sťažnosti" dopĺňam len že ide o kód JbKkQNJ4HM


Požadované řešení

Žiadam aby na moju adresu bol zaslaný produkt, ktorý som si objednala - prístroj na učenie cudzieho jazyka - angličtiny v spánku a pokiaľ tento pristroj Vaša spoločnosť nemá napriek tomu, že ste ho verejne ponúkali aj z vyobrazením na FB, žiadam o vrátenie kúpnej ceny na môj bankový účet tak, ako som ho uviedla v časti "Popis sťažnosti".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 17:05, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.