Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29308Připojení k internetu - neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2018, před 6 lety

Radka Ottlová

Znění stížnosti

V pátek 28.12.2018 jsem omylem zmačkla na svém novém mobilu NOKIA 3310 Dual SIM symbol O. Hned mi tam začalo nabíhat připojení k internetu. Snažila jsem se z této akce vyskočit, ale telefon stále pracoval. Dnes, t.j. v neděli 30.12.2018 jsem si všimla, že mi společnost O2 poslala SMS, ve které mi sdělují, že:"Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29,-Kč/24 hod. Pro chytré telefony je výhodnější tarif Internet v mobilu. Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2."
Jelikož v naší domácnosti máme připojený internet kabelem/ panelový dům/, nemám o tuto službu zájem. Poraďte mi, co mám dělat.
Děkuji a zdraví Vás Radka Ottlová


Produkt

Mobilní telefon NOKIA 3310 Dual SIM


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby se společnost O2 k této akci - internet vyjádřila a nestrhávala mi poplatky za něco, o co jsem vůbec zájem neměla. Přála bych si, aby mi společenost O2 sdělila, jakým způsobem se dá z této "služby" odhlásit. Děkuji předem za vyřízení.
Ottlová Radka, tel. 720563198, e-mailová adresa : ROttlova@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 15:28, před 6 lety

Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.

Pokud i přesto spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 15:45, před 6 lety

Dobrý den,

v případě, že dojde k jednorázovému připojení k internetu přes mobilní data, je účtován poplatek ve výši 29 Kč za 24 hodin. Doporučujeme pro tyto případy nastavit si upozornění na placené připojení k internetu (např. přes Moje O2 nebo na naší zákaznické lince) a poté vždy posíláme SMS upozorňující na skutečnost, že se snažíte připojit k internetu a připojení je potřeba manuálně povolit.
U vašeho čísla již máte upozornění na placené připojení nastaveno od 30. 12. 2018 a k dalšímu jednorázovému připojení přes mobilní data již nedošlo.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2019 20:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 07:39, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.