Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2931Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2014, před 11 lety

Pavel Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 1.3.2014 jsem si objednal zboží v hodnotě 399kč ( zaplaceno 4.3 2014 převodem z mého účtu ), které mi přes urgenci nebylo stále doručeno a nikdo nereaguje na telefon a emailovou komunikaci. Prosím o případnou pomoc.

Děkuji Konečný


Produkt

Flipové pouzdro pro Motorola XT615 Motoluxe


Požadované řešení

Dodání mého zaplaceného zboží nebo navrácení celé finanční častky zpět na bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:46, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme prokazatelným způsobem podnikatelský subjekt vyzvat k plnění. Pokud nebude plnit ani na základě výzvy, má zákazník dle § 1977 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2014 21:24, před 11 lety

Dobrý den,
společnost Getrun s.r.o. neobchoduje s uvedeným zbožím a nikdy nebyla na kontaktním telefonu ani mailu panem Konečným kontaktována. Podle všeho došlo k záměně internetového obchodu levnynakup.cz s webem levnenakupy.cz, který Getrun s.r.o. provozuje. Pokud se domníváte, že tomu tak není, doložte, prosím fakturu, kterou jsme Vám měli vydat a na základě, které jste částku zaplatil.
Děkuji
Zdeněk Oubrecht
jednatel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2014 22:47, před 11 lety


Pavel Konečný

Dobrý den,
Ano je tomu tak a neuváděl jsem Vaší společnost, ale právě internetový obchod levnynakupcz.cz se společností vedenou v Karlových Varech. Zřejmě došlo o chybu při ověření, za což se tedy pane Oubrecht velmi omlouvám a žádám tímto prosím o opravu serveru DTest. Děkuji. A přikládám celou adresu tohoto " nekalého " obchodu, který doposud nereaguje a ani nevrátil mou zaplacenou objednávku. Bohužel nemám prostředky na soudní vymáhání a podvodník má stále žně. Smutný obrázek dnešní doby.

LEVNYNAKUP.CZ
Jáchymovská 135
K.Vary
36010

Telefonní číslo: 605855035 nebo 778000869 ( Facebook )
E-mail: info@levnynakupcz.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 05:06, před 11 lety

Z důvodu výše uvedeného byl subjekt, na který stížnost směřuje, opraven na provozovatele e-shopu levnynakupcz.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2014 11:02, před 11 lety

Dobrý den,

Vážený pane Konečný.
Na úvod bych Vás chtěla požádat, aby jste se zdržel slov jako je podvodník a nekalý v souvislosti s naším eshopem, dopouštíte poškozování našeho jména.

Dále, jak píšeme v obchodních podmínkách, je nutné odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení musíte zaslat na email. Na základě tohoto odstoupení vracíme zaplacenou částku zpět. Toto odstoupení nám do dnešní doby nedorazilo.
Přibližně před 14 dny jsem Vás ale kontaktovala s tím, že dochází k velkému zdržení u objednávky a byl Vám položen dotaz zda chcete v objednávce pokračovat či nikoliv. Pokud by jste chtěl, bylo by po dodání zboží vráceno 50% na Váš účet. Odpověď z Vaší strany žádná.

Toto tedy bereme jako Vaše odstoupení od kupní smlouvy a dle OP Vám odešleme peníze na bankovní učet.

Lenka Jarošová
levnynakupcz.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.6.2014 18:03, před 11 lety


Pavel Konečný

Paní Jarošová,
Myslíte, že bych takto reagoval, kdyby se mnou někdo navázal kontakt a reagoval na mé emaily či telefony, kterých bylo dostatek, aby to stačilo na odpstoupení od smlouvy. Nevidím tedy důvod, proč bych měl poškozovat Vaše jméno společnosti pokud vůbec, opakuji vůbec nereagujete na mou urgenci. Uběhla lhůta 40 dni pro dodání mého zboží a bez reakce. Tohle je poslední má reakce na odstoupení, které jsem zaslal a to 8.4.2014 a své zboží jsem si objednal 1.3.2014 a dnes je paní Jarošová:

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Zpráva:
Dobrý den,
Zkusím ještě naposledy upozornit v jakém je prosím moje objednané zboží. Již uběhlo 40 dní od zadání objednávky.
Děkuji za odpověd.

Objednávka: 690981979

Produkt:

Přiložený soubor: -

Odpovíme Vám co nejdříve.

Pokud bych od vás dostal email nebo mohl se s vámi spojit nemusí dojít k takovým nesrovnalostem. Je vám zřejmě dobře známo, že komunikace mezi zákazníkem a prodejcem je základ pro kvalitu eshopu. Tedy pokud Vás smím tímto požádat o navrácení mé zaplacené částky za nedodané zboží do stanovené lhůty slibuji, že už mě vidíte naposledy.

Děkuji za kladné vyřízení
Pavel Konečný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:00, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se podnikatelský subjekt rozhodl již nereagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.