Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29312Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2018, před 6 lety

Petr Šmolík

Znění stížnosti

Reklamované / vrácené zboží: „nenápadná kamera do auta“
Číslo Faktury: 1813418240

Popis závady: V dodaném balení zcela chyběl návod v češtině. Je pouze v čínštině a angličtině. Kamera nemá ani na faktuře, ani na obalu, ani v dodaném návodu žádné typové označení, podle kterého by se mohl dohledat návod v češtině. Při pokusu o instalaci se ukázalo, že kamera má velice úzké „pozorovací pole“ / méně než 45 st./ takže nemůže současně sledovat jak pravou, tak levou stranu silnice a je tudíž k nepotřebě. Kamera má malý rozsah pohybu ve svislém směru, takže když si řidič menší výšky nastaví zpětné zrcátko do optimální polohy, zabírá kamera pouze výše situované předměty, ale například na číslo předchozího auta „nevidí“.
Vyberte variantu:

Vrácení peněz - Čú:
223895163/0800

Datum a podpis zákazníka:
16. 11. 2018
_________________________________________________________________
V zákonné lhůtě nebyla žádná reakce na to, že jsem požadoval vrácení peněz za vadný výrobek
V


Produkt

Je to naprosto nevyhovující produkt, který nemůže plnit požadovanou funkci


Požadované řešení

Vrácení zboží bylo doplněno e-mailem se žádostí o vrácení paměťové karty, kterou jsem v kameře zapomněl.
Za řešení považuji vrácení peněz za zaplacenou kameru a vrácení paměťové karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 21:33, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.