Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29314Neopravnene strzeni penez z meho uctu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2018, před 6 lety

Ondrej Moos

Znění stížnosti

Dobry vecer, dnes mi prisel email od zminovane spolecnosti kde mne vyzivaji k zaplaceni premium clenstvi 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK. !!

Po tom to zjisteni a kontrole meho uctu jsem zjistil ze si tato spolecnost strhla(UKRADLA) uz slovy TRETI platbu !!

Na zminovane seznamce jsem se registroval , nedal zadny trvaly prikaz a jeji sluzby nikdy nevyuzil! Po prozkoumani(registraci) mi prislo ze se jedna jen o dalsi podvodne sluzby za ucelem obohaceni.

Z toho duvodu jsem se od registrace nikdy neprihlasil , bohuzel sok prisel az o par mesicu pozdeji!


Nebyl jsem nebyl ani informovan ze mi nekdo z uctu neco strhava na googleplay neni zadny prikaz !!!

Jedna se dohromady o castku 6741 KC.


Produkt

Registrace Be2 za ucelem seznameni


Požadované řešení

Navraceni vsech neopravnene strzenych penez, vymazani me osoby z databaze teto pochybne firmy a pisemne ujisteni o bezdluznosti vuci teto firme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 16:26, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 09:53, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2019 17:09, před 6 lety


Ondrej Moos

Ze strany Dtestu tak i Evropskeho spotrebitelskeho centra pri tel. komunikaci s centrem.

za 1) Zaplatit a pokorne svesit hlavu (rada nad zlato) doufat ze treba neco poslou zpatky.

za 2) Nechat se dal sikanovat pres maily a neustale nacitat jejich zlodejske uroky.

Tak tohle me pobavilo :

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Dalsi odkaz na nejaky jejich automat! Akorat vam zas poslou sortu vet o tom ze si clovek mel precist jejich podminky (vtip) Je dokazane ze na mobilni aplikaci zadne podminky viditelne nemaji!

Je tu pres 1700 okradenych lidi na techto strankach , nechci hadat kolik jich je mimo ne!

Be2.com se smeje akorat lidem pres maily do tvare a dal okradaji nic netusici duvercive.

Sidlo ma firma v Lucembursku ale neni zadny legelni zpusob jak dostat penize zpet (krom predrazeneho soudu)

K 18.1.2019 jsem okradeny o 9268,- kc Vsechny to mrzi ,ale nikdo s tim nic neudela!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 22:30, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 09:03, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.