Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29316Pátrání po zásilce: BA968192524VV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Ladislav Šmejkal

Znění stížnosti

Dobrý den,
nemohu se dopátrat své zásilky číslo BA968192524VV.
Už 15tý den leží v Depu Malešice kam není možné na žádné číslo uvedené v různých oficiálních i neoficiálních zdrojích dovolat. Na poště v Kostelci nad Černými lesy mě poradili, ať se obrátím na Depo Říčany, ale ani tam se dovolat nedá.
Co mohu dělat? Kdo pomůže vypátrat zásilku, která nikoho nezajímá a vlastně se nemám ani koho zeptat?
Nerozumím tomu. Platíme za poštovní služby dost peněz na to, aby někdo zvedl telefon a byl ochotný platícímu zákazníkovi slušně poradit.
Děkuji
Hezký den
Ladislav Šmejkal


Produkt

S2 - Nasnímána při výstupu z SPU 22000 Praha 120 13.12.2018 11:54:38 13.12.2018 12:49:23 BA968192524VV S2 - Nasnímána při výstupu z SPU 22200 SPU Praha 022 16.12.2018 07:46:12 16.12.2018 09:25:02 RU300718506NL S2 - Nasnímána při výstupu z SPU 22200 SPU Praha 022 16.12.2018 07:46:14 16.12.2018 09:25:02 BA968192524VV


Požadované řešení

Co nejdříve doručit zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 14:27, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.