Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29318Prodloužení smlouvy plus nový mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Denisa Kášová

Znění stížnosti

20. Prosince jsem po určování operátora chtěla prodloužit smlouvu, plus nový iphon. Do dnešního dne nic. Lživé informace ze prodejna poszastavila, prodejna nemůže pozastavit. Mělo to být do 2 dnů. A stále nic. Jsem zvedava na vase stanovisko, kompenzaci, jinak prechazim k jinému operátorovi


Požadované řešení

Kompenzace, vyřešení v co nejkratší možné době


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 15:48, před 6 lety

Společnost má povinnost dodat zboží a zpřístupnit sjednané služby. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (v daném případě do 2 dnů), ocitá se v prodlení. Jestliže služby společnost nezprovozní v tomto termínu, upozorní spotřebitelka společnost, že nezpřístupnila služby včas a poskytne společnosti přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud společnost nezpřístupní služby ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Pokud by spotřebitelce vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohla by žádat po společnosti náhradu této škody. Musela by však prokázat, že jí škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.