Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20. Prosince jsem po určování operátora chtěla prodloužit smlouvu, plus nový iphon. Do dnešního dne nic. Lživé informace ze prodejna poszastavila, prodejna nemůže pozastavit. Mělo to být do 2 dnů. A stále nic. Jsem zvedava na vase stanovisko, kompenzaci, jinak prechazim k jinému operátorovi
Kompenzace, vyřešení v co nejkratší možné době
|
Tweet |
Společnost má povinnost dodat zboží a zpřístupnit sjednané služby. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (v daném případě do 2 dnů), ocitá se v prodlení. Jestliže služby společnost nezprovozní v tomto termínu, upozorní spotřebitelka společnost, že nezpřístupnila služby včas a poskytne společnosti přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).
Pokud společnost nezpřístupní služby ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Pokud by spotřebitelce vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohla by žádat po společnosti náhradu této škody. Musela by však prokázat, že jí škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.