Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29319Naprosto neprofesionální přístup - nedodání zboží a následné zrušení objednávky (bez mého vědomí)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Stanislav Šanda

Znění stížnosti

Zaráží mě, jak je vůbec v dnešní době možné, že se mohu setkat s tak neprofesionálním přístupem, jaký mi předvedla společnost Mall.cz!

Objednávka ze dne 14.12. 2018, vše vypadalo nadějně a já slepě věřil, že můj dárek pro manželku k narozeninám dorazí v termínu, který společnost uváděla (20.12.2018) - hlavně, že jste garantovali dodání do Vánoc! Ale i tak jsem se to snažil respektovat z důvodu vytížení Vaší společnosti! Poté jste jen tak posunuli termín dodání o další týden - tedy zboží bude doručeno 27.12.2018 - pochopitelně se tak opět nestalo!

Společnost po tomto datu sama, bez mého uvědomění, znovu posunula termín dodání na 30.12.2018! Samozřejmě, opět se nic nedělo a zboží stále nebylo doručeno!

Psal jsem žádost o vysvětlení a kdy laskavě obdržím mou objednávku - NIC! Nestojím této společnosti ani za jednoduchou odpověď!

A dnes při hledání kontaktu na stížnosti, jsem objevil, že k dnešnímu dni byla má objednávka jen tak zrušena!!!

BLAHOPŘEJI VÁM, získáváte ocenění NEJHORŠÍ A NEJNEPROFESIONÁLNĚJŠÍ INTERNETOVÝ PRODEJCE ROKU 2018!

Váš přístup je ubohý, trapný a zcela neprofesionání! Věřte, že o svém zážitku s Vámi budu informovat co nejvíce svých známých, aby si přes Vás také již nikdy nic neobjenávali!!!

BÝVALÝ ZÁKAZNÍK
Šanda


Produkt

Beurer BS 49


Požadované řešení

Vyjádření proč vlastně byla má objednávka zrušena a také doufám, že se dočkám OMLUVY od Vaší společnosti!!!

Je velmi trapné, že Vám to musím psát, omluva z Vaší strany by měla být automatická a ne, aby se ji dožadoval zákazník!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 15:54, před 6 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím (doručením objednávky prodejci) smlouva uzavřena. V případě, že se prodejci zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele, který smlouvu uzavřel v dobré víře, nemohl tedy chybu prodejce předpokládat. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas. Spotřebitel tak je oprávněn trvat na dodání zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.