Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamoval jsem sluchátka u CZC s touto závadou:
Závada: občas vypadne všechen zvuk (3x cenně cca) při puštění písničky začne písnička na začátku skladby rezonovat, bez usb zvukové karty tyto problémy nejsou (podle předchozích reklamací by měl být produkt ještě v záruce)
Stav: drobné oděrky a nečistoty, zvuková karta poškrábaná
vyjádření technika zní: mechanické poškození - silou napnuty kabel.
Z toho vyřízení jsme značně zmaten, jednalo se o již 4. reklamaci, během kterých dvakrát nefungovalo jedno sluchátko a jednou nefungoval mikrofon, ve všech případech to bylo uznáno jako vada.
Nyní jsem reklamoval nikoliv vadu na samotných sluchátkách ale na zvukové kartě do USB (dodávané ke sluchátkům) samotná sluchátka byla funkční(bylo to tam i napsáno).
To mi již uznáno nebylo.
Nyní se bojím sluchátka převzít, když mi v protokolu říkají že jsou mechanicky poškozena, a já je přitom mechanicky viditelně neměl poškozená, jak se zachovat při převzetí? Co když bude kabel od sluchátek viditelně poškozen? Mám nebo nemám taková sluchátka převzít? Co když nebude sedět S/N číslo?
Nejspíše mi nebude nic jiného zbývat než zaplatit znalecký posudek. Jen nevím jak postupovat při tom převzetí.
Děkuji
Raději bych už vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že byla reklamována vada na zvukové kartě, ale prodejce vyjádřil názor, že se jedná o vadu sluchátek, bylo by nutné jeho vyjádření rozporovat - nejlépe znaleckým posudkem.
V případě, že by byla sluchátka při převzetí poškozena více, než je uvedeno v reklamačním protokolu, doporučujeme vyfotit v jakém stavu jsou a žádat náhradu škody způsobené na převzaté věci.
Dobrý den, pane Pavlíku,
s vedoucím reklamačního oddělení jsem domluvil vystavení opravného daňového dokladu (dobropisu) na Vámi reklamované zboží. Částku si můžete převzít na kterékoli naší pobočce, nebo prosím kontaktujte naše zákaznické centrum 313110000, kde s Vámi kolegyně dořeší celou věc telefonicky a domluvíte se na vrácení platby na Váš účet.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Díky, vše proběhlo v pořádku