Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2932Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2014, před 11 lety

Petr Pavlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamoval jsem sluchátka u CZC s touto závadou:

Závada: občas vypadne všechen zvuk (3x cenně cca) při puštění písničky začne písnička na začátku skladby rezonovat, bez usb zvukové karty tyto problémy nejsou (podle předchozích reklamací by měl být produkt ještě v záruce)
Stav: drobné oděrky a nečistoty, zvuková karta poškrábaná

vyjádření technika zní: mechanické poškození - silou napnuty kabel.

Z toho vyřízení jsme značně zmaten, jednalo se o již 4. reklamaci, během kterých dvakrát nefungovalo jedno sluchátko a jednou nefungoval mikrofon, ve všech případech to bylo uznáno jako vada.
Nyní jsem reklamoval nikoliv vadu na samotných sluchátkách ale na zvukové kartě do USB (dodávané ke sluchátkům) samotná sluchátka byla funkční(bylo to tam i napsáno).
To mi již uznáno nebylo.

Nyní se bojím sluchátka převzít, když mi v protokolu říkají že jsou mechanicky poškozena, a já je přitom mechanicky viditelně neměl poškozená, jak se zachovat při převzetí? Co když bude kabel od sluchátek viditelně poškozen? Mám nebo nemám taková sluchátka převzít? Co když nebude sedět S/N číslo?
Nejspíše mi nebude nic jiného zbývat než zaplatit znalecký posudek. Jen nevím jak postupovat při tom převzetí.
Děkuji


Požadované řešení

Raději bych už vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 11:19, před 11 lety

V případě, že byla reklamována vada na zvukové kartě, ale prodejce vyjádřil názor, že se jedná o vadu sluchátek, bylo by nutné jeho vyjádření rozporovat - nejlépe znaleckým posudkem.
V případě, že by byla sluchátka při převzetí poškozena více, než je uvedeno v reklamačním protokolu, doporučujeme vyfotit v jakém stavu jsou a žádat náhradu škody způsobené na převzaté věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 15:19, před 11 lety

Dobrý den, pane Pavlíku,

s vedoucím reklamačního oddělení jsem domluvil vystavení opravného daňového dokladu (dobropisu) na Vámi reklamované zboží. Částku si můžete převzít na kterékoli naší pobočce, nebo prosím kontaktujte naše zákaznické centrum 313110000, kde s Vámi kolegyně dořeší celou věc telefonicky a domluvíte se na vrácení platby na Váš účet.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.4.2014 17:52, před 11 lety


Petr Pavlík

Hodnocení:

Komentář: Díky, vše proběhlo v pořádku