Společnost


High-Powered COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29322Dodané zboží je falzifikát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Michal Jirotka

Znění stížnosti

V tomto podvodném e-shopu jsem objednal 2ks parfému Lancome La vie est belle Intense parfémovaná voda dámská a 1ks parfému Bvlgari Omnia Crystalline toaletní voda dámská. Ve všech případech výše uvedený e-shop dodal padělky s minimální výdrží a odlišnou vůní od originálu. Dnešního dne jsem podal podnět k Celnímu úřadu... Internetový obchod nekomunikuje a teď už vím, proč se platba u kurýra nedala realizovat bankovní kartou, ale v hotovosti, a to z důvodu, aby banka nemohla realizovanou platbu v půlroční ochranné lhůtě stáhnout od podvodného dodavatele... Drahá zkušenost do budoucna, budu se bránit i právními prostředky, pokud by někdo zvažoval hromadnou žalobu, rád se připojím...


Produkt

Lancome La vie est belle Intense parfémovaná voda dámská a Bvlgari Omnia Crystalline toaletní voda dámská


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2018 19:32, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.