Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdravím Vás. Dnes jsem byl na prodejně O2 v Lounech, kde mi sdělili, že se mám obrátit se žádostí o vrácení přeplatku se mám obrátit na platby.parovani@o2.cz. Tam se ovšem nejen že nemohu dostat, ale ani tam není možnost Vám něco poslat/sdělit!
vrácení přeplatku za nevykonané služby
Mám dotaz,co mám dělat, když služby O2 rok nevyužívám a kontrolou trvalých platebních příkazů jsem zjistil, že trvalý příkaz jsem nezrušil a dodnes (dnes jsem teprve zrušil!!!) nabíhá na Váš účet 317317313/0300 měsíční poplatek v částce 543,- Kč. Přes Vaši prodejnu to absolutně nešlo!!! Děkuji Riedl
|
Tweet |
V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které již neměl po konci smluvního závazku právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil - není tedy možné částku snižovat na polovinu, má být vydáno celé bezdůvodné obohacení.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Hezký den,
email platby.parovani@o2.cz je v pořádku funkční a je to kontakt přímo na naše platební oddělení, pokud jste tam zasílal zprávu, která by se nám doručila, pak by vám kolegové určitě reagovali.
Nicméně na vrácení vašeho přeplatku se můžeme podívat společně, budu však potřebovat doplnit rodné číslo, pod kterým by měl být přeplatek vedený. Nemáte-li možnost doplnit zde do neveřejných údajů, pak nám váš požadavek můžete zaslat na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.