Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29324Žádost o vrácení přeplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Vladimír Riedl

Znění stížnosti

Zdravím Vás. Dnes jsem byl na prodejně O2 v Lounech, kde mi sdělili, že se mám obrátit se žádostí o vrácení přeplatku se mám obrátit na platby.parovani@o2.cz. Tam se ovšem nejen že nemohu dostat, ale ani tam není možnost Vám něco poslat/sdělit!


Produkt

vrácení přeplatku za nevykonané služby


Požadované řešení

Mám dotaz,co mám dělat, když služby O2 rok nevyužívám a kontrolou trvalých platebních příkazů jsem zjistil, že trvalý příkaz jsem nezrušil a dodnes (dnes jsem teprve zrušil!!!) nabíhá na Váš účet 317317313/0300 měsíční poplatek v částce 543,- Kč. Přes Vaši prodejnu to absolutně nešlo!!! Děkuji Riedl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 16:11, před 6 lety

V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které již neměl po konci smluvního závazku právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil - není tedy možné částku snižovat na polovinu, má být vydáno celé bezdůvodné obohacení.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 08:24, před 6 lety

Hezký den,

email platby.parovani@o2.cz je v pořádku funkční a je to kontakt přímo na naše platební oddělení, pokud jste tam zasílal zprávu, která by se nám doručila, pak by vám kolegové určitě reagovali.

Nicméně na vrácení vašeho přeplatku se můžeme podívat společně, budu však potřebovat doplnit rodné číslo, pod kterým by měl být přeplatek vedený. Nemáte-li možnost doplnit zde do neveřejných údajů, pak nám váš požadavek můžete zaslat na info@o2guru.cz.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 21:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 09:22, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.