Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den.
Chtěl jsem jen varovat že alza bohužel není moc dobrá společnost, která podvádí svoje zakazniky. Jak jsem to zjistil? Jednoduše, přestal mi fungovat na mobilu display, ale naštěstí("která mi moc pomohla") měl jsem ještě záruku 2 měsíce. Proto jsem svůj mobil nechal reklamovat, reklamace trvala asi dva-tři týdny, proto jsem pořídil na alze další mobil. Pak za nějakych pár dní, dostal jsem maila, že reklamace byla zamitnuta z důvodu mechanického poškození, mně bylo už trochu jedno, proto jsem nechal to být. Přišel jsem pro ten to telefon za měsíc, a zeptal co se stalo s mobilem. Na takovou jednoduchou otázku, jsem dostal jednoduchou odpověď. "reklamace zamitnuta z důvodu mechanického poškození - prohnutí zařízení. V zařízení jsou přelepované pečetě - viz fotodokumentace(žádnou fotodokumentace jsem neviděl). Taková odpověď mně překvapila, chtěl jsem to obhájit ale pracovník alzy mi řekl, že to není dobrý nápad ("dobrý tip!" ) a prostě předal mi můj mobil, se kterým jsem odešel, protože nevěděl jak na to. Popravdě řečeno, že bych souhlasil s nějakým jiným logickým důvodem, protože telefon už asi dva roky starý a mně to bylo už trochu jedno. Ale s takovým přístupem souhlasit nemůžu. Proto jsem napsal tuto STÍŽNOST. Mobil jsem ne rozebíral o reklamoval ho v moc dobrém stavu.
Děkuji všem za přečtení.
Doufám že alza ztratí aspoň pár zákazníku, kvůli moji stížnosti.
Xiaomi mi5 Black / 5.15 ips GG4 1920x1080/1.8Ghz QC/3GB/32G 862155037666665 služba:reklamace kód ASRE18643827
Vyznání víny
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.