Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Platba za zbozi kartou zauctovana dvakrat - obchodnik nepouziva 3d secure overeni platby pomoci sms!
Na prodejne mi bylo receno ze platby nevidi at se obratim na infolinku.
Linka hervis 800 200 201 ani 800 880 851 neni v provozu.
Na email po tydnu zadna reakce, od platby ubehly dva tydny a penize stale nikde.
Sportovni obleceni 3ks
Vraceni penez ve vysi neopravnene platby
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (podruhé stržená platba), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit ochuzenému vše, co od ochuzeného získal ihned poté, co byl k tomu vyzván. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a ochuzený má navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.