Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Billa Jesenice - Cedrová ulice.
Dobrý den,
již opakovaně jsem upozorňoval na nadměrný hluk při vykládce zboží v Bille v Cedrové ulici. Zboží je zaváženo od 6.hodiny ranní a dochází zde k velice hlasitému bouchání, vyklápění dveří a pohazování palet od zboží. Bydlíme v bytě nad prodejnou, máme malé děti a několikrát jsme již byli probuzeni vykládáním zboží a to nemluvím o hlasitých rozhovorech mezi personálem prodejny a řidiči při vykládce. Pokládám za nezbytné, aby byl personál proškolen a řidiči byli upozorněni, že vykládají zboží v obytné zóně ve velice ranních hodinách a přizpůsobili tomu své chování. Doufám ve velice rychlou nápravu.
Děkuji
Požaduji ztižení zavážky zboží s vědomím toho, že v brzkých ranních hodinách lidé ještě spějí, i když už se nejedná noční klid. Dále by řidiči měli vypínat motory při vykládce.
|
Tweet |
V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz při vykládce je příliš hlučný, může se obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.
Pro ten jsou vládou dány přísné limity (denní hluk 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.