Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29327Nadměrný hluk při vykládce zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

David Znamenáček

Znění stížnosti

Billa Jesenice - Cedrová ulice.

Dobrý den,

již opakovaně jsem upozorňoval na nadměrný hluk při vykládce zboží v Bille v Cedrové ulici. Zboží je zaváženo od 6.hodiny ranní a dochází zde k velice hlasitému bouchání, vyklápění dveří a pohazování palet od zboží. Bydlíme v bytě nad prodejnou, máme malé děti a několikrát jsme již byli probuzeni vykládáním zboží a to nemluvím o hlasitých rozhovorech mezi personálem prodejny a řidiči při vykládce. Pokládám za nezbytné, aby byl personál proškolen a řidiči byli upozorněni, že vykládají zboží v obytné zóně ve velice ranních hodinách a přizpůsobili tomu své chování. Doufám ve velice rychlou nápravu.

Děkuji


Požadované řešení

Požaduji ztižení zavážky zboží s vědomím toho, že v brzkých ranních hodinách lidé ještě spějí, i když už se nejedná noční klid. Dále by řidiči měli vypínat motory při vykládce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 16:15, před 6 lety

V případě, že se spotřebitel domnívá, že provoz při vykládce je příliš hlučný, může se obrátit i na krajskou hygienickou stanici, která změří míru hluku.

Pro ten jsou vládou dány přísné limity (denní hluk 6:00 do 22:00 40 decibelů, noční hluk 22:00 do 6:00 30 dB. Hluk pocházející ze zpěvu, hudby a řeči má speciální limit 35 dB ve dne a 25 dB v noci. Pro venkovní hluk je stanoven limit o trochu vyšší: 50 dB ve dne a 40 dB v noci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 16:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.