Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi mel byt doručen balík, nejdrive mi přišla sms o dnešním doruceni, pote i email,celý den jsem byla doma a cekala. K memu udivu mi ve 12.09 prisla sms a email,ze se bohuzel nepodarilo na me adrese dorucit balik,ze si ho mohu vyzvednout na mistni poste ,k tomu byla přiložena oteviraci doba, ktera byla do 18.00 hod.Tak jsem ve 14.30 vyrazila na postu, bohuzel posta byla zavrena!Chapu je 31.12.,ale je to bezny pracovni den, pokud pracovni doba byla zkracena,proc to nebylo uvedeno v sms, nebo emailu.Postove neni zrovna levne, ja cekala uplne zbytecne a jeste jsem jela na postu, take zbytecne, jen kvuli tomu ze se nekdo vubec neobtěžoval balik dorucit, chtel byt zrejme o silvestra brzy doma!
S pozdravem Krizova
Reseni bych cekala od Vas, tato situace se nestala poprve
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman